Тэл./факс: 8-0232-51-51-71
Час працы прадпрыемства: з 8:30 да 17:00 (панядзелак-пятніца)
Электронныя звароты грамадзян | Электронныя звароты юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў |
Электронныя звароты грамадзян, у тым ліку індывідуальных прадпрымальнікаў (далей – грамадзяне), і юрыдычных асоб на імя ААТ «ГКБ «Прамень» накіроўваюцца і разглядаюцца ў адпаведнасці з патрабаваннямі Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года № 300-З «Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб».
Электронныя звароты павінны адпавядаць патрабаванням, устаноўленым пунктам 1, абзацамі другім– чацвёртым пункта 2 або абзацамі другім– пятым пункта 3 артыкула 12 Закона.
Падача зваротаў ажыццяўляецца на беларускай або рускай мове.
Электронны зварот накіроўваецца на адрас электроннай пошты gkb@gomelluch.by,
альбо запаўняецца адна са спецыяльных формаў (для юрыдычных асоб і індывідуальных прадпрымальнікаў), размешчаных на сайце.
Пасля чытання запісу адказны за справаводства са зваротамі грамадзян на ААТ ” ГКБ ” Прамень” абавязкова звязваецца са зваротам і толькі пасля атрымання неабходных звестак (пацверджання факту звароту) рэгіструе зварот у часопісе рэгістрацыі зваротаў. Зарэгістраваны зварот накіроўваецца службовым асобам па прыналежнасці для разгляду, прыняцця рашэння па звароце і яго рэалізацыі, падрыхтоўкі і напрамкі звярнуўся са зваротам пісьмовага адказу ва ўстаноўленыя заканадаўствам тэрміны
ЭЛЕКТРОННЫЯ ЗВАРОТЫ ЮРЫДЫЧНЫХ АСОБ ПАВІННЫ ЎТРЫМЛІВАЦЬ:
Дапушчальнымі фарматамі прымацоўваюцца дакументаў у электронным выглядзе і іх графічных вобразаў на папяровых носьбітах (сканов) з’яўляюцца: партатыўны фармат дакументаў/А (у фармаце PDF/А), офіс адкрытага XML (docx) з двайны фармат з разметкай (DOC) і фарматаваны тэкст (rtf), тэкставы файл (ТХТ), адкрыты фармат дакументаў (для рассмоктвання), фармат архівацыі і сціску дадзеных (ЗИП, РАР), png (партатыўная сеткавая графіка), Тэгавы фармат файла малюнка (у фармаце TIFF), сумесныя фатаграфіі групы экспертаў (у фармаце JPEG), Сумесная групавая фатаграфія (у фармаце JPG).
ВОДГУК ЭЛЕКТРОННАГА ЗВАРОТУ
Заяўнік мае права адклікаць свой зварот да разгляду яго па сутнасці шляхам падачы пісьмовай заявы альбо напрамкі заявы ў электроннай форме.
АБСКАРДЖАННЕ АДКАЗАЎ НА ЗВАРОТЫ
У адпаведнасці з артыкулам 16 Закона Рэспублікі Беларусь ад 18 ліпеня 2011 года ” Аб зваротах грамадзян і юрыдычных асоб» адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці можа быць абскарджана ў вышэйстаячую арганізацыю.
Вышэйстаячая арганізацыя пры паступленні такой скаргі правярае якія змяшчаюцца ў ёй звесткі і пры наяўнасці падстаў для станоўчага вырашэння выкладзеных у звароце пытанняў разглядае зварот па сутнасці альбо выдае адпаведным арганізацыям, рассматривавшим зварот па сутнасці, абавязковае для выканання прадпісанне аб належным вырашэнні гэтых пытанняў, аб чым паведамляе заяўніку. Арганізацыя, якая атрымала такое Прадпісанне, павінна выканаць яго ў названы ў прадпісанні тэрмін, але не пазней аднаго месяца, і на працягу трох рабочых дзён паведаміць пра гэта ў вышэйстаячую арганізацыю, а таксама накіраваць адказ заяўніку.
Адказ арганізацыі на зварот або рашэнне аб пакіданні звароту без разгляду па сутнасці пасля абскарджання ў вышэйстаячую арганізацыю можа быць абскарджаны ў судзе ў парадку, устаноўленым заканадаўствам.
Пры паступленні масавых электронных зваротаў (больш за 10) аналагічнага зместу ад розных заяўнікаў магчыма размяшчэнне адказаў на інтэрнэт-сайце, без накіравання адказаў (апавяшчэнняў) заяўнікам.